Σάββατο 7 Δεκεμβρίου 2019

Γ.Ν. Σαϊμπάμπα: “Είμαστε δημιουργικοί επειδή ζούμε για τους ανθρώπους όχι μόνο για τους εαυτούς μας”

Ο ανάπηρος καθηγητής Γ.Ν. Σαϊμπάμπα συνεχίζει να βρίσκεται δεσμώτης στην φυλακή υψίστης ασφαλείας της Ναγκπούρ στην κεντρική Ινδία. Κρατείται από το 2014 σε σκληρές συνθήκες καταδικασμένος σε ισόβια κάθειρξη ως συνδεόμενος με τον παράνομο ΚΚ Ινδίας( Μαοϊκό). Το αντιδραστικό ινδικό καθεστώς τον τιμωρεί για την πλούσια δράση του υπέρ των δικαιωμάτων των Αντιβάσις, των Νταλίτς και γ ενάντια στην καταπάτηση των ανθρώπινων και δημοκρατικών δικαιωμάτων από τις κρατικές αρχές. Παρά την επιδείνωση της υγείας του και τα συνεχή αιτήματα για αποφυλάκιση με όρους για να μπορέσει να νοσηλευθεί, οι δικαστικές αρχές συνεχίζουν να τα απορρίπτουν. Τελευταία απόρριψη σε αίτημα του - σε πλήρη αντίθεση με τις διεθνές συμβάσεις για τους φυλακισμένους- αντιμετώπισε τον Μάρτιο του 2019. Για την υπεράσπιση της ζωής του ανάπηρου καθηγητή διεξάγεται μια διεθνής εκστρατεία αλληλεγγύης. Τον περασμένο Οκτώβρη η γυναίκα του Σαϊμπάμπα, Vasantha Kumari, έδωσε στην δημοσιότητα μια επιστολή που πήρε από τον φυλακισμένο αγωνιστή.


"Αγαπητή Βασάνθα

Δεν είμαι σε θέση να γράψω και να διαβάσω εξαιτίας της κακής μου υγείας. Όλες οι ασθένειες μου έχουν επιδεινωθεί και ενταθεί λόγω της έλλειψης οποιασδήποτε θεραπείας. Μην χάσεις τις ελπίδες σου. Πρέπει να είσαι περισσότερο ενεργή. Μην περιορίζεις τον εαυτό σου στο σπίτι. Πρέπει να γνωρίσεις πιο πολλούς ανθρώπους. Να είσαι πολύ δημιουργική και ενεργητική. Κάνε ότι μπορείς να κάνεις για την απελευθέρωσή μου. Με βλέπεις πώς είμαι ακόμα ζωντανός και επιβιώνω με τόσες ασθένειες και πόνο σε μια κλειστή δρακόντεια φυλακή. Προσπαθώ να είμαι ενεργός μέσα στα όρια του πολύ περιορισμένου χώρου της φυλακής μου. Τις λίγες ασκήσεις που μπορώ να κάνω τις κάνω κάθε μέρα το πρωί. Σύμφωνα με το δικό μου πρόγραμμα, διαβάζω και γράφω καθημερινά. Σκεφτείτε θετικά και ζήστε με την ελπίδα ότι μπορώ να αποκτήσω την ελευθερία μου την επόμενη μέρα.

Εξάλλου, ποτές μου δεν έχω κάνει κάποιο έγκλημα. Έχω προσπαθήσει να βοηθήσω την κοινωνία και τη χώρα μου, παρόλο που είμαι κατά 90% ανάπηρος. Δεν έχω ζήσει μόνο για τον εαυτό μου. Έζησα για τους ανθρώπους. Η περίπτωση στην οποία ψευδώς με εμπλέκουν είναι μια πολιτική υπόθεση. Δεν υπάρχει καμιά εγκληματική πράξη και περιεχόμενο σε αυτά που έχω κάνει. Αν και προσπάθησαν να μου επιβάλουν ένα. Σκέφτεσαι, γιατί πρέπει να υποφέρουμε; Αν είσαι ψυχικά κουρασμένη και αισθάνεσαι απογοητευμένη, τότε και οι δύο νικηθήκαμε. Δεν πρέπει να νικηθούμε. Θα πρέπει να είσαι ενεργή. Θα πρέπει πάντα να χαμογελάς όπως χαμογελούσες σε όλη σου η ζωή πριν από τη σύλληψή μου, και αυτή η τυραννία να σκοντάψει πάνω μας. Θα πρέπει να είσαι γενναία. Πρέπει να σκέφτεσαι θετικά. Ήσουν πολύ δημιουργική όλη σου τη ζωή. Μπορεί να πεθάνουμε στην διαδρομή. Αυτό είναι το νόημα της ανθρώπινης ζωής. Είμαστε δημιουργικοί επειδή ζούμε για τους ανθρώπους όχι μόνο για τους εαυτούς μας».

Δικός σου
με αγάπη
Sai 18.10.2019"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου